Isännöinti ja kiinteistönhuolto

Huoltoyhtiön tehtäviin kuuluu kiinteistöjen huoltotyöt, oven avaukset sekä kiireellisten vikojen ja ongelmien, kuten vesivahinkojen selvittely. Oman asunnon ja kiinteistön kunnon ylläpitämiseksi asukkaan vastuulla on ilmoittaa huoltoon tai vuokranantajalle havaitessaan asunnossa tai kiinteistöllä vikoja.

TL-MAINT

tlmaint.fi
020 762 2480 (päivystys 24/7)

TL-Maint toimii huoltoyhtiönä kaikissa JNP Asuntojen kohteissa Jyväskylän, Muuramen ja Laukaan alueella. Mikäli sinulla on asunnon huoltoon liittyviä tarpeita, olethan tällöin yhteydessä huoltoyhtiöön.

Huoltopyynnön voit tehdä joko TL-Maintin kotisivuilta löytyvän lomakkeen avulla, tai olemalla yhteydessä päivystysnumeroon. Huomioithan, että lomakkeen kautta jätettyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin klo 8-16. Lomaketta ei ole tarkoitettu välitöntä reagointia vaativia tilanteita varten (esim. vesivahingot, ovenavaukset), vaan näissä tilanteissa tulee olla aina yhteydessä huoltoyhtiön päivystysnumeroon.

ISÄNNÖINTI JA KUNNOSSAPITO

isannointi(at)jnp.fi
010 2811 853 (arkisin klo 9–15)

Kunnossapidon ja isännöinnin vastuulla ovat asuntojen remontit ja parannukset sekä kiinteistöjen piha-alueiden vihertyöt. Mikäli asiasi koskee huoneistoremontteja tai asunnon kuntoa, olethan yhteydessä isännöintiin.

vuokra-asunto Jyväskylä

vuokra-asunto Jyväskylä